+follow home



»»» I Love You 100 times more than yesterday.♥ (:
Tuesday, May 28, 2013, 8:11 PM 0 comment/s

Good Evening. Today is our 8th Monthsary of my boyfriend so I will dedicate this post to him. Pardon me if I will use our native language in this post "bisaya". :)

Dear Glenn Paul / GP / Mpoii / Poknat / pOINKnat / Superman / Bibiboi / PoiiPoii / Papa / Kuya / Mama /  My life's navigation system ♥ ,

Happy Happy 8th Monthsary poknat. Salamat karon nga adlaw kay imo jud ku gipalipay pag-ayo. Sorry sad kay nahurot imo kwarta hihi. Yehey! 8th months nata poknat, hapit nata mag 1 year. Gamay nalang. I'm sure magdugay pa jud ta. Pila pa ka years ang ato e-celebrate. Karon nga adlaw sangko sa langit akong kalipay ug pasalamat sa Ginoo. Sorry kung gisapot ko karon aa? Ambot ooy ngano taas man jud ko ug pride hmp >o< Taga ampo nako sa gabie poknat kay naa jud ka. Gina'pray nako nga tana magdugay ta ug nagpasalamat ko kay Papa Jesus kay iya ka gihatag sa akoa. Busog kaayo ko karon ooy, salamat sa pagpakaon hihi. Kabalu na jud ka nga Jollibee akong favorite. Sige lang poknat, pagmaka'kwarta ko mubawi jud ko nimu. Promise nako na. Happy kaayo ko gaina nga nag'uban ta miskan kadjut ra. Kabalu ko nga naga pangita jud ka ug way ug imu jud gina'sigurado nga magkauban ta sa atong monthsary miskan kadjut ra kay kabalu ka nga mao nay gustu nako ug nagpasalamat ko ana. Salamat kay imo kung gihuna-huna perminte, imu gihuna-huna unsa ang makapalipay sa akoa ug dili makapalipay nako. Sana dili ka maghuna'huna karong adlawa nga maulaw ko makig'kuyug nimo. Kabalo biya jud ka nga gusto jud ko nga permi ta kuyog, kung pwedi palang gani dili nata magbuwag pero kabalu ku nga impossible na kay naa patay mga obligasyon sa atong mga ginikanan. Kung wala ko naka- holding hands sa imo gaina or nakabuhi ko, Sorry. Makalimot man gud ku sahay poknat. Pero promise jud wala ko naulaw makipag-holding hands  nimo. Kung pwedi palang gani magpusas tang duha para dili najud mabulag atong mga kamot. Gusto tika gunitan perminte, gakson ug kissan. Gusto nako na himuon sa imu kay love tika. Sa imoha ra nako na gusto himuon.


Sorry poknat kung gisapot ku gaina ug na compare taka kay Dale. I know mali to akong nasulti ug dapat dili taka e'compare kay Dale or miskan kinsa pamay mga laki dinha kay dili mo pareho. Lahi ka ug lahi sila. Naa silay mahimo nga dili nimo mahimo ug naa sad kay mahimo nga ikaw ray makahimo labaw pa sa ilaha. Sugod karon poknat dili na tika e'compare sa lain. Dawaton na tika kung unsa jud ka. Sorry kung dili ko musabot. I know selfish kaayo ko kay ako ra kaugalingun ako gihuna-huna. Wa ko naghuna'huna sa imong feelings. I know nasakitan ka gaina sa pag'compare nako. Nakahilak ko gaina kay dapat wala to nako gisulti gaina. Sorry kung usahay wala ko gahuna'huna sa akong isulti. Padalus'dalos rako. Gaina nag'ask ka knug unsa man diay si Dale. Ako tubag WALA! mas labaw paka niya poknat. Kung bout huna'hunaon mas swerte pako kay Sarah. Swerte ko kay naa ka sa akong kinabuhi. Nga ikaw akong nauyab ug ako imong gipili nga babae miskan panget ku ug batasan. Sorry kung taas kaayo ko ug pride poknat. Pero miskan biya ing.ani ko poknat dili japun nako ma'deny nga pag-abot sa imoha humok kaayo ko ug heart.

Salamat sa pag-atiman nako poknat labi na kung masakit ko. Salamat kay permi nimo gihuna'huna unsay maayo sa akoa. Salamat wala ko nimu pasagdi. Na ooy! Gahilak nako gatype ayy ;( Ikaw man gud. Imu ko gipahigugma pag'ayo sa imoha. Salamat sa taas nimo nga pasensiya sa akoa. Salamat kay wala japun ka ni give up sa akoa miskan ang akong batasan grabe na. Miskan sakit na kaayo akong mga gipangsulti naga gunit japun ka nako. Salamat kay wala ko nimu biyae, nga niabot ta ug walo ka buwan. Salamat kay strong ka. Kay kung dili pa tingali tungud nimo poknat dili ko maka'realize nga lami man diay mahigugma. Ikaw nagtudlo sa ako unsa ang mahigugma. Ikaw ray laki nga nagpaboto sa akong dughan. Salamat kaayo kay di ka muondang ug sabot sa ako. Miskan sa ato duha, ikaw ray kanunay nagasabot. Salamat sa love nimo sa akoa poknat. Salamat kaayo. Everyday tika gipasalamatan sa Ginoo. Love tika kaayo poknat, dili tika biyaan. Promise nako nah! I know muingun ka nga kusong ko makigbulag pero miskan muingon ko ana poknat promise nako nga naa ra japun ku sa imong kilid. Ayaw kahadlok nga mailog ku ug lain poknat kay walay mangilog kung walay magpailog. Dili nako nila mailog kay kabalu ku nga ikaw ray makahatag ug love nako nga ing'ani. Kabalu ku nga safe kaayo ku sa imoha. Proud kaayo ko nimo poknat. Kabalu baka nga kana imong mga gipang himo sa ako nga mga buotan parehas adtong nagtigum ka kay agu gisulti kay t'perly. Gipanghinambog tika sa ilaha poknat. Nga ing'ana ka sa akoa. Kung pwedi palang sa tanan tao tika ipanghinambog. Promise nako poknat nga dili tika buhian ug tana dili sad ko nimu buhian. Gi treasure tika pag'ayo poknat. Ikaw ang akong gold :) Diri nalang ko kutob poknat kay taas na. Kabalo ko naga'reklamo naka diha kay tapulan raba ka mubasa :D

HAPPY 8TH MONTHSARY POKNAT. GOD KNOWS HOW MUCH I LOVE YOU. YOU WILL ALWAYS BE MY FIRST AND MY LAST MAN. YOU WILL ALWAYS BE IN MY HEART, FOREVER. ILOVEYOUSOMUCH :* :* :*

bibioinkoink ♥


Labels: ,